BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27 / 07 / 2010 .


ary nie adalah ary yang paling bahagia buat aku dan die .
hahahaha ..

kenape ?
sebb aku dapt jumpe bucuk aku .
sape bucuk ?

bucuk a.k.a safiq lah .
hehehe , ..

tayunk kamu sangat2 dehh ..
nie cite mase nak jumpe ary tuwh ..

ary tu aku keje pagi .
after balik keje tuwh safiq cowl n bagi tau xjdi jumpe .
eeee . geram . sebb dah la dah lame xjumpe bila balik die x mau datang jumpe pulak .
nyampah ah tyme tuwh .

pastu aku geram aku terus tido ..
dalam kol 5 die cowl g g taw kat mane ?
aku jawap endah x endah jew ,
sebab geram la kan ?


jap ag die ckp dah sampai ampang point dah nie .
aku pun haa yela ,
x caye ahh ..
td ckp xmau datng .
die suruh siap2 .. aku pun main2 ..
jap ag dah sampai depan daa .

alamakkk !!!
xsiap ape2 ag nie cm ne ?

laju mandi pastu iron baju .
die dah membebel dah lambat .
padan muke sape suruh tipu mule2 td .
hahahahaha ..

pastu bila jumpe ase rindu nye kat die .
hahaha .
gedikk ..

kami pegi kedai kawan die lepakk kat situ kejap pastu g umah makcikk die..
bapak malu doe .
ade ah sikit perasaan nervous tuwh ,.
tpy sengaje wt cool.
hohohoho ..

after tuwh kami balik.
lepak kat depan hostel pulak.
sampai pagi . .

kami bual2..

nk tau x ?
ade sorang pempuan tuwh nk cari gaduh bagai ngan kami .
dandan name aku naik disebut2 .
siape die ?

biarlah rahsia ,
xbaik kan aibkan owng .
aku xcm die ..

lantakk ah die janji xganggu hidup kami lagi kan cyg .
hehehe ..

pape pun gembira sangat dapt jumpe kamu ary tu even sekejap !









No comments:

Post a Comment