BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

yangg mana satu

siapakah gerangan picca diatas ??

haaa! sape die .? if owng yangg tahu tahu la siapa mamat kat atas nie . die owng kampung saya dan die mempunyai perasaan kat saya juga . yangg mana satu . ? pandai - pandai la teka yer . die selalu kena marah nagn aku kowt , aku suka buad layan tak layan je die nie . kadang - kadang ade gak perasan kesian kat die . . tapi aku pun tak tahu nape , mungkin perasaan aku ade kat owng lain . that's why aku tak bole nak terima die skung .
but , tak tahu la hati nie bole suke kat mamat atas nie kan . waallahualam . .

mamat die tak penah marah kat aku kowt , ape aje kau buadd tak pena die marah . selalu bagi nasihat kat aku cuma aku je selalu tak terima nasihat die , die selalu sokong aku , bagi aku semangat dan family da accept aku da kowt siap bagi lampu hijau bila nak tunang .? wah! sangat suke . tapi buad mase nie macam yangg aku cakap la kan aku belum dapat terima die . tapi aku dapat rase kan keikhlasan dari die . tapi tulah mungkin die perlu berusaha lebih skit untuk menyakinkan aku .

famly aku pun tak kisah sangat sebab masing - masing kenal da family . mak pesan if tak suka jangan main2 kan perasaan owng . tapi pena kowt aku terangkan kat die yangg aku just anggap die cm abg , tapi die tak bole time ,so ape yangg patut aku buadd ??

ehh pak cik ! if ade jodoh kite bersatu la ye . :P insyaallah .


No comments:

Post a Comment