BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

230711

salam all . :) helllo ~

weekends telah datang . mcam biase duduk melepak kat rumah je . act , memang bosan tak tahu nak wt pe , nak tido tak mengantok , nak tgok tv pulak cerita tak best , ramai membe membe yangg balik minggu nie . xde sape pun . nasib baik eyna balik tak bawak lappy die . so , boleh la nak pinjam kan . lappy aku dah sorok la der . takud rumah kena ambush kan . susah wei , menyampah pun ada ,yela semua barang kena simpan nak masak pun susah . aku tak faham wei ngan kolej nie . serious !! haih ~

sudah lupakan ! malas nak pk benda nie . !!

sekarang tengah rindu dengan lelaki kat atas tu ! nak msg die ngah sebok keja . kena tunggu sampai malam la jawabnye , hurmm . btw , sape yang tak tahuu lagi die la new boffie saya :) aauuuwww <3 <3 aku cinta dekat kau doe sekarangg .!

tapi picca nie tak berapa nak jelas kan . sebab aku kan unline guna lappy eyna . so mana ada gamabr aku kat lappy die . nie pun aku ambil dekat email. iqaberry yangg snap picca nie. memang ada yangg terang tapi die dah terdelete , die ingat aku tak nak die takud ada ambush so die delete dulu then , ini yang tinggal untuk aku . ahahah . tak pe tak kisah kan yangg . :) nanti aku upload gambar die yangg lain .

aku tahu adik marah sebab nie . aku tak bagi tahu dekat die . sorry dik, akk bukan tak nak bagi tahu , tapii ...................... entahlah , mlass nak besarkan cerita .

'' abg adik '' tu dah berubah kowt pada akak . hurmm , tapi die ngan yangg nie totaly tak sama . yangg nie lebih sweet lorh . ahahaha .
mula merapu !!

No comments:

Post a Comment