BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

hari bahagia

helloo ~
syokknye hari nie . hari raye kan ? mestilah best , semua oramg suka . lagi lagi budak budak kecik kan , yela dorang kan suka masa nie la dorang nak rebut peluang nak kumpul duit . mata dah fikir '' $$$$$ '' je . budak budak untung la , orang dah besar besae nie alahai kirim salam je la . nak duit jugak tunggu la pergi beraya rumah rumah causin ke , kawan kawan ke tu pun nak g mesti ngan parents kan , malu dol nak pegi rumah rumah beraye lagi dah besar besar nie . aandainye bila raye itu kite jadi budak budak kecik then , habis raye remaja kembali ., ahahaha
nonsense !!

oke dipagi raye , dah mula mengemas rumah dah orang nak datang dah . jap g lambat , tapi aku bangun lambat jugak la , kakak dah bisingg je '' potpet potpet '' mcam mak nenek !! pening kepala aku . haih ... aku tertido lambt la semalam , marah kat MR.BOO tu , geram ada je nak buat orang sakit hati .

bila dah siap semua mcam biase la salam salam kan , tahun nie uda je raye kat umah mak ayah . along ngan angah raye rumah mak mertua dorangg dulu . yangg belum kawin nie still lagi ada la kat umah mak ayah kan , nak kemana pulak . hihihi . after , bersalam salaman air mata pun dah berlinang linangan masa untuk PHOTOSHOP ! yes ! i loikeee <3 <3


mangsa yangg paling malang kena jadi bodyguard aku adalah '' adikk '' padan muka kau adik . ahahaha . sorry sorryy , bukan selalu pun kan . lagi pun kau mmg suka pegang kamera dslr aku . tht's y die oke je pun ....


tak lama lepas tu pulak MR .BOO datangg rumah :) alamak , kau spoii la yangg ! boleh pakai baju warna krim . haiyyaaa ....
potongg !

sekarang masa kau pulak nak ke rumah mak mertua aku :)) aka rumah MR .BOO la . .
akan diupdate lagi yerr . sorryy .. .
bye bye
have fun ur eid day :))

love u all <3

SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR DAN BATIN
kat sini aku ingin memohon 10001 kemaafan andainye aku ada terkasar bahasa
atau ada buat salahh dekat korangg ye .
0 - 0

No comments:

Post a Comment