BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

stress





ishhh .. geram betul la aku ! geram sesangat dengan kolej aku tuhh . tah mcam mana tah ngan management die aku pun tak faham la dol . haih ~


minggu nie dah mula la reserved bilik , bermakna cuti panjang aki dah nak over ! tak ape la kan , lagi pun aku dah lama dah cuti . xkisah la tentang itu .. pepagi aku dah unline saje je bosan bosan sebelum kemas rumah kan ? sekali aku terperasan status eyna . die ckp pasal reserved bilik ni la . aku pun cecepat la bukak student portal K *** aku tuhh .. sekalli tengok die dah tetapkan kediaman .. aku pun ehh aikk asal buat mcam nie kan ? takpela aku cowl membe membe aku bagi tahu tentang bilik nie .. masing masing tak sama .. bermakna kami akan berpisah la nie . ehh aku tak faham la asal kolej aku nie nak buat mcam nie pulak haa ? dulu tak la pulak mcam nie sekarang pulak mengada ngada taik ayam !




aku cowl sorang membe aku nie namanye ekin . aku tanya tentang kediaman die , die cakap la memang tak sama . pastu die cakap kat aku die tunggu aku reserved bilik dulu baru die reserved sebab kami nak duduk sesama .. last last line macam bontot ayam pulak . so , aku je yang ter _ klik ! bermakna aku kena duduk sengsorang la sem nie ... pastu ika ternampak nama aku kat bilik tu . bila die nak klik problem pulak . haih ~ . macam haram !



then , ika terklik bilik lain . petang tu membe membe aku yang lain baru nak reserved dorrang dapat duduk sesama . untunlah kan >,< . berlainan tinggkat tetapi satu parcel satu bilik . aku ngan ika satu tinggkat satu parcel tetapi berlainan bilik :( ,. pastu ika tengok website die kan memang tak boleh tukar bilik lagi .. errrgggghhh ..



sekarang pulak dah lain . kena reg kos sendiri secara unline . untungla kan ? dah tak payah nak beratur panjang panjang mcam sebelum seblum nie . tapi yang mcam taik tu aku ada lagi hutang yang tidak dibayar . so , aku tak boleh la nak reg kos ! eee , germa aku mana la ada duit kowt nak bayar . bagi la dulu reg kos tu nanti dah ada duit pepandai la nak bayar pun . pening kepala aku nak cari duit .. hadoyaiii ~





No comments:

Post a Comment