BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sekarang kolej tengah cuti study week . seminggu ,alamak ! best bye . tpy dalam2 best nye ade gak yang xbest nye .:( . yang best nye ialah cuti la . hahaha ,. yang tak best nye , after weekend exam . takut doe....
oleh sebab kan takut,
aku rase xnak la balik kg .
sebab ?
sebab nye aku rase di kg aku xkan pegang buku ,
percaye lah ,
sebab dieorang akan bawak aku berjalan ke sana kemari .
adui ,
best nye saat tuwh .!


aku rase nk stay hostel jew ,
tpy kawan2 aku semua blik ,
cuti lame kan ,
aku xkisah la sebb aku rase mira xblik ,
mira nie budak bilk sebelah ,
sekali as ckp mira pagi2 dah blik .
ayoooo !
nk lepak ngan sape pulak nie .
pening2 ..

pastu ira ckap yang ayah die ajak ikut die balik ,
alooo .
nak ke x nak wei ?
pk punye pk .
jap ah tye mak .

toot .toot.. toot .
( bunyi fwon mak ).
1st xberjaya larh ,
mane mak nie .?
xpe2 ,
cube lagi ,
toot .. toot .. toot .
mak : askum,nape ?cowl mak jap ag bole x mak tgah terawih .
aku : wkslm, laa ,yeke ? mak jap ! ira ajk g umah die bole x?
( dengan satu nafas aku berckp )
mak: haaa ,ok:) hati2 . bye .askum
me : ok tengs , bye . wsklm .
ok mak dah bagi ,
skung trun ayah pulak .
* pulangkan cinta hati ku ,o0o hentikan lah menghantuiku *
* ringtoon ayah .
me : halloo ayah ,askum . tgah buat ape ?
ayah : wkslm .xde buat ape .adik dah makan ?
me :sudah:),aku agak manje ngan ayah sikit sebab tu aku dipanggil adik,sedangkan yang adik bongsu pun ayah xpanggil adik . hahaha . wtv!
ayah ira ajak pegi umah die kat kedah ,bole x?
ayah : aik ! jauh nye .nak buat ape dik?
me : saje jalan2 ,bole x?
ayah : bole , jage diri ,hati2 .nah ckp ngan along ,tye die .
me : ok .
along : haa tan ! knp ?
me : xde ape , cme nk ikut ira blik kedah blh x?
along : haaa ,ok, hati2 . t pape hal bg tau ,
me : ok2 ,tengs .bg kat ayah blik .
ayah : nape ?
me : kite pg au ayah .
ayah : ok2 . t pape bg tau . k bye2,askum .
me : ok , wkslm .
* jadi lampu hijau telah diberi . so ,aku nye nk ke x? cm malas la . aku nk bace buku .aku adalah orang yang pling mals nak bukak buku lol .! hmm ,xpela . pegi larh ,at least , kat umah orang aku bace kott !! ..
* sampai umah die ary tuwh after magrib la , bole lah tahan ,cm biase jee act .dan buku pun aku jarang2 bace .kuikukuikui .. dah bape ary dah kat umah die terase sangat rindu kat keluarga aku . nyesal doe xblik ..nyesal .nyesal ,nyesal .. rindu sangat2 .
hmmm .. ape nak buat kan , kau yang pilih . ayoooyoo0o .



No comments:

Post a Comment