BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MENYAMPAH !

aik ! aku ingat aku je yangg tak suke . rupenye ade ag yang tak suke walaupun rapat pun tapi tak beragak .
hmm . entah la . manusia kan ? ada je iri hati sesama manusia . sumpah tak faham .
everything , die je la yangg bagus kan ? naseb baek family aku sentiase support aku . ape je yangg aku buad tak penah jatuh kan aku . mesty kuar kata kata semangat aje .

semua nye die je yangg betul . bila story ngan kakak dan kakak ipar semua nasib baek mereka pun faham .
sebb mereke pun da naek meluat . semua sie je yangg betul . hey ! aku tak cmpur hal orang aa kalau korang tak cmpur hal aku . so , tak payah cmpur aa . aku tak suke .

tolong faham !

p/s : sebenarnya aku adalah seorang budak yang cepat benci kat orang . bila orang tu ade wt salah ngan aku . walaupun sekali . hanya family aku je yang fahm . mintak maaf banyak2 .. assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment