BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

pempauan bodoh

aku fuck gile kat kau la BETINA
pegi la M sama kau kan
sebab ape ?

sebab kau BETINA bodoh
aku rasa kau tak patut hidup aa pempuan
aku rase kau tak ada dalam dunia nie lagi bagus
kau !
perosak hubungan orang kau tahu tak
kau tak sedar diri
kau balik la negeri kau blik
tinggal kat negeri orang nan buad hal

wei ! kau jangan namapk kan muka kau dekad depan mata kau je bodo
if aku nampak kan ?
kau memang dah merasa lama hidup
kau tahu tak ?
sebab kau kan ramai orang menderita tau tak
aku tak fahm macam mana mak bapak kau ajar kau
opss ! lupa
mak bapak kau pun mcm tu
hahahaaha
kesian doe kat kau .


hari tu tak sia sia kau kene tampr ngan kakak aku kan ?
lawakk doe .
itu kakak
belum aku lagi
jangan jumpe jela ,
huhuhu .

p/s : maaf . ayat kat ats terlalu kurang hajar . sebab die yang kurang ajr nga family aku semuanye sebab die .
if tak ada die sumpah bahagia .


No comments:

Post a Comment