BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kenapa ada sister tu dalam wad 7B .

10 / 01 / 2011
arggghhh
kenapa perlu ada hari ini ?
sangat sangat tidak faham
oke .!

hari nie nak pergi keje pagi pagi memang tak ada mood sangat sangat lah kan
pagi pagi cowl kekasih hati :D
tetapi kekasih hati tengah tido
oke tak ape
biarkan die tido tapi fown tetap tak letak
dari kuar rumah sampai ke hospital tak letak cowl
tapi die tido
hahahaha
tak kisah pun kan ? kan ?
janji awak di sisi saya selalu >,<
pagi pagi buad keje macam biase lah kan
after past report buad bed making
kekasih hati still dalam kocek tengah tido
padan muke die kena kacau pagi pagi
pastu dalam pukul lapan lebih off kan
biarlah die tidor ngan aman
lagi pun tak bercakap kan .

kan sudah cakap pagi tadi memang tak ada mood kan
aku dah cakap ngan putri
aku mmg tak ada mood
oke tak pe .

masa keluar dari bilik rawatan after buad nebulizer
tetibe adalah kelingg bongok nie marah aku
aikk lu pehal doe ?
cari gaduh ape pasal haa !

siapakah kelingg budoh nie .
haaa nie lah sister wad 7B
mmg kau bongok lah kan .
tahu kenapa ?
aku kuar kuar bilik treatment je
die tye

hey u ! what are u doing ?
ar ar ar .. neb ( dengan nada perlahan menjawap + pelik + terpingga2 + terkejut )
then die repeat lagi
i ask u what are u doing !!!
wei kelingg aku short doe tetibe kau nak marah aku tanpa sebab .
dan die cakap lagi
ehh why u use glove ?
sebab aku nak buad neb la badigol !
prosedur nie pakai needle if terjadi sesuatu kau nak tanggungg ke ha ?
ada kau care aku nanti ?
aku guna glove nak protect diri aku lah
salah ke haaa ?
haiyoo kau dasar kelingg aa aku mmg tak faham .
pastu lepas marah marah die cakap
owhh nak buad nebulizer ? oke go on .
tgokk ah kelingg gile !
kau sorangg je kelingg gile keling lain tak tahu !!

pastu aku jalan pegi dekad patient sabb nak buad neb lah tadi kan
then masa nak pegi kebelakangg
anis panggil
pastu die cakap

anis : awak ! kesian kat awak tetibe kena marah dengan sister .
intan : haaa tulah tetibe je , short saya tau tak .
anis : die mmg macam tu lagi pagi tadi dok membebel semua orang kena marah dengan die staf nurse pun ramai kene tadi .
intan : aahh bongok aa die . lantak aa . kelingg gile !

uncle kat sebelah tu cakap pulak
'' kau tumbok je muka die . tetiba datangg datangg nak marah marah ,tanpa sebab pulak tu .
die memang dari tadi marah orangg je . ''

tgok uncle tu pun tahu kau tak bersalh
terima kasih lah uncle :D

lepas dah kena marah mmg lah bertambah tambah tak ada mood kan .
lantak aa mlas nak buad keje .
peduli ape
kau kelingg gile benci kau tau .

pastu mmg dekad cinta
bagi tahu kena marah semua
then tau tak cinta saya cakap ape ?
die cakap

jangan lah macam tu , positif dan benci menjadi inspirasi pagi cayangg
pilih yangg mana satu je untuk hidup kite hari ini .
love u :))

haiyoo apekk
marah saya dengan awak tahu .
boleh cakap cam tu
tumbok perut awak laju laju baru tahu .

tapi balik keje oke dah
cakap dengan cinta yanggdah balik , tak ada mood nak tido
so . die tak kacau lagi pun die tengah keje kan
after die balik keje die cowl dan gelak gelak sampai lupa tentang itu kelingg
haaa !
terima kasih la awak buad saya lupa segala masalh saya
owh cinta !
awak la semangat saya tahu !!
sehari tak dengar suara confrm aku meroyan tahu !

oke :))
noktah disini . > ,<



No comments:

Post a Comment