BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ortopedik

24/ 01 /2011
hari isnin
6.45 am until 2.30 pm

salam kengkawan blogger :))
oke hari ini di wad 5A
wad ortopedik
first day di wad nie
tak tahu pape , then TIDAK DIORENTASIKAN wad
pagi pagi rase macam nak menangis aje
tunggu EN.ARIFF lambat sampai
pastu mula aahh tak ada mood nk keje
but , aku cube thing positive dan mengikhlaskan diri masa bekerja :))

pagi pagi ada dua orang staff nurse yang agak langsi
sebab tahu kami students yangg baru kat wad tu
pagi pagi tak habis dengar report sudah suruh buad dextrosetic
sememangnya die tidak waras .:))
dan putri lah mangsa nye
sebab aku buad muka bodoh aku .
tengok muka dah tahu suka mengarah
ahhh , kesahh ??
pastu aku buad noted then pas pas kat kengkwan
dalam note tu aku tulis
'' ada dua ekor yangg lansgi "
ahahahaha .
then , mereka kata balik kena ikad aahh kan ape lagi
kuikuikui .
kau memang la bernasib malang pagi pagi dah kena kutuk makcik woii .
oke . finish about orangg girl nie :))


sekarang nak cite tentang wad 5A nie
wad nie memang banyak la dressing woooo
die bagi sampai termuntah muntah
hambekkk !!

first , kengkawan yangg buad
pastu aku
jap ag tyme datangg la makcik berbaju biru nie
opsss . bukan student KUIS
tapi sister la kan .
sape lagi
tang tangg aku la kan die nak datang
so , ape lagi
pukk !! die bagi kat aku .
aduhhhh !
mula mula die agak bengang ngan kami
tapi kami still lagi beradap ngan die
sebab pada kau apa yang die tegur tu aku dapat terima
imput imput yang bagus
dan die juga fair
tak salah kan students semata mata tetapi staff nurse dan doktor doktor juga
tapi sayang nye die tak tahu mengajar yangg betul
pegi marah depan petient
ayoooo .
u tak sekolah ke ?
haih !!

tapi untuk hari ini aku masih boleh lagi terima apa yang berlaku
kesian dekad pengajar aje sebb banyak kali kena marah
ehh sister HAYATI BINTI apa tahh . ehehe
TERIMA KASIH LA SEGALA TUNJUK AJAR
walaupun , mula mula tadi bengang dengan kiteorang
huhuhu .



No comments:

Post a Comment