BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

manusia manusia


assalamualaikum >,<
hey u all , tak tahu nak post ape entri kali nie tapi rasa nak merapu meraban je . pehal tak .
hmm . hey korangg susah kan nak change perangai orangg ??
aku tak cakap ttg orang lain aku cakap tentang diri aku sendiri . hmm . tahlah mybe ada orang terasa dengan perangai aku MUNGKIN lah
wei . common la mmg perangai aku dari azali mmg macam nie kowt die ada masa masa untuk nak huhahuha and the same time aku suka duduk senyap membisu je .
if orang yangg betul betul kenal aku faham la and tak akan tauchingg . mmg dah perangai aku mcam nie nak buad cm ne .? nak ubah ? ehhh ehh kau sape doe ??

tiap kali bangun dari tido aku akn macam buad muka . bukan ape tu mmg style aku kowt . bukan buat muka ape . muka macam orang baru bangun tido aa muka tak de mood lagi . sesetengah orang after bangun tido kan terus mcm nak bercerita tapi NOT me oke .
sorry lah kawan .

bila aku dah berhadapan ngan lappy aku nie . aku tak kan fikir orang lain dah . aku akn senyap membisu je layan lappy aku .ape aku buad u all tak payah la nak ambil tahu oke . aku bila dah berhadapan dengan kekasih aku nie '' lappy '' aku akn senyap je
takkan layan sesiapa . itu lah aku . actually aku oke je cuma tu aahh malas nak bercakap . penat lah !!

bila aku nak nyayi aku suka nyayi kuat kuat sebab aku rasa aku dapat release kan tension aku nie :))

ada sorangg membe aku tell at aku cam nie

:: wei ! aku kan menyirap bila tengok muke kau cam tu , kau tau tak muka kau tu nak rasa makan kaki aku tau ::

sorry lah kawan perangai aku mmg mcam nie . tapi aku tak kacau orang lain kan ? tak kan ?
so kat sini aku cuma nak mintak maaf kan u all if ada tersa hati ngan aku oke .
salam >.<

No comments:

Post a Comment