BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

role play =.=

hello :)
hari nie saje nak story about v all punye role play , subject intergumentary Puan Harnita . sem 4 , intake 2010 / 2011 ahahaha , saje mengada =.= .sebenarnye role play nie dah lama dah dibuat cuma tak sempat je nak update . sorry yup . kami kelas 4A dapat tajuk H1N1,and kelas satu lagi dapat tajuk HIV . masa yang kami dapat mmg suntuk sikid lah ,minggu tu dengan kelas padat bagai lah , dengan nak ada test bagai lagi . agak lah jugak . nasib baik ada pengarah kami , cian at die sampai menjejaskan kesihatan jugak lah sebab nak fikir about skrip , pelakon lagi macam macam . tapi alhamdulilah semuanye jalan dengan lancar :D



oke nak tau tak ceritanye serba sedikit ? mcam nie sinopsis die .


:: nora ( pesakit ) seorang rakyat Malaysia yang melanjutkan pelajaran ke jepun pulang untuk bercuti ke Malaysia bersama beberapa rakan . sebelum pulang je Malaysia mereka bercuti ke Hong KOng selama 5 hari . sebelum pulang ke Malaysia juga beliau telah diserang batuk , demam and selsema ( URTI ) . perubahan nora disedari oleh ibu bapanya tetapi nora hanya berkata beliau hanya demam biasa dan telah membeli ubat di Farmasi . ibu mengigatkan nora supaya menjaga kesihatan , Nora mempunyai asthma dari kecil . seminggu selepas itu , symptom URTI nora semakin teruk dan belia dihantar ke ke wad kecemasan dan disahkan positif H1N1 . beliau segera ditempatkan ke wad isolation ::


oke tulah yangg aku dapat cakp serba sedikit tentang role play nie . dlam cerita nie aku sebagai ibu . matpet ayah , yuka anak sebagai nora tadi tu . akim pakwe nora , bella , mimie and awie kawan dari oversea , mia doktor , din jururawat lelaki , zahier pembaca berita , yang lain lain sudah dibahagikan tugas sebagai alatan , sound . and last mestilah untuk make up kami , and jaga set . and yangg paling penting Pengarah kami AMINAH RAGLAN .:) semua nye bekerjasama , bagus =.= . sumpah best , even mula mula aku buad muka kan , tapi oke je . on macam nak lagi . pastu v all nak buad teater musical pulak untuk farewal sem depan . tapi tak tahu lah jadi or tak sebab takud tak sempat nak ke praktikal dah . tahniah kumpulan kami yang paling Puan suka . terima kasih Puan :)).



now jum tengok gambar gambar nye ,act banyak tau cuma malas nak upload . sumpah malas tau . sorry tengok je la apa yangg ada oke .




nie lah ANJE :) ibu kepada nora . masa nie mengandung lagi .Dalam cerita nie je . nie masa trial .
kena marah sebab tak hafal skrip tau
aku hafal sebenarnya tapi aku lupa part bila aku kena cakap . skrip pulak tertinggal masa tu sebab datang lambat , tertido kan .
then ape lagi kena lah marah dengan pengarah , pastu mmg tak de mood , snap picca antar kat abg bagi tau tak de mood . nasib baik abg cakap picca tu comel :) cool je pastu .
then , malam tu orang dok baca buku nak exam aku dok hafal skrip . haiyooo ~


yangg nie end tau . masa tu nora dah nak mati . doktor pun tak dapat selamatkan ,
ramai cakap tersentuh time nie . ramai yang mcam nak nanges . entahlah mybe musik die kowt . emy la sapa lagi kan yang pandai bab bab nie , backgroud tu semua emy gak . awak awkk saya lah tu :) . dengan masa yang doktor bagi tau nora tak dapat lagi diselamtkan .
masa tu aku aa meraung , anak matikan . tapi feeling nak nanges tu tak sampai . tapi as cakap suara aku msa tu cm sedih gak lah . so aku oke je .:D .



nie lah part aku main cakap anje anje nie , tak pasal kena menganjing balik .time nie ibu suruh nora pergi klinik . dan suruh suami ( matpet ) benti merokok , anak dah nak masuk dua pun taknak benti benti lagi . haiyoo apekk .



nie sebenarnya grup satu lagi . saje aku masukkan sebab dorang nie geng geng aku .
baru sepruh je nie . dornag jadi virus . eyna . mek ngan ekin . kakak zaty sebagai antibody . iqa pulak SN .


kakak wani . cantik kan ? kakak wani jadi doktor tapi nie untuk yang HIV .



nie lah ayahnye . bajet nak buad muka mcm bapak bapak lah
tapi menjadi gak si zahier punye make up :D



nora ngan bf die . opss ! dalam cerita nie je oke . jap lagi emal salah anggap mampus aku .
hehehe .
tapi sweet arn dua orangg nie >,<



pelakon pelakon dari grp A + B . sparuh je nie .


shaidah with kak syeera :D


kengkawan nora yang dari oversea kan ? apetah yang dibincagkan tu .
bella . mimie . awie .


haaa ! nie lah lect v all . comel kan ? yang pakai tudung merah tu . die lah .
Puan Hanita .
sebelah tu C.I kami . Puan Salahwati .


oke . end die nie lah .
combine group A + B = sem 4 :D
best tau masa nie . fun je >,< .

No comments:

Post a Comment