BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

untunglah ada adik macam nie .

salam ~

aku baru balik dari keluar ngan mak dan kakak . saje keluar for shopping . mak nak belikan baju adik . adik nak untuk ape tah . baju untuk sekolah lah . lil bro kan dah masuk asrama jadi mak kena lah layan kerenah die . wek nyampah ( ! ) hehehe .

aftr balik , kemas semua barang barang yang dibeli tadi . aku duduk lepak ngan dorang ( sibling ) lah kan ? :)) tapi uda dok layan lappy die main game . kakak pulak main lappy die dok siapkan keje keje die . adik pulak takde , ada kelas malam . now , even budak budak sekolah rendah pun dah ada kelas malam kan ? tak kesahlah tu . janji kau belajar betul betul ye adik . and aku ! nak buad ape ? hurmm , just layan my lappy tersayang je . unlinelah ape lagi kan ? wink wink ! (: .

sambil kiteorang lepak lepak nie mata sesekali tengok jugak tv . siaran yang sedang dimainkan ialah cite '' ASMARA '' bfre this i takpena tengok cite nie . iklan die pernah la . nak sangat tengok macam syokk je . tapi tak berkesempatan pun . yelah cerita tu kan malam selasa . aku pulak if ada cuti pun just sabtu and ahad . memang taklah kan nak tengok . haih ! masa tengok cite nie aku kan firstly tengok , aku pun dengan bersemangatnye tanye ehh why jadi cm tu lh cm ni lah . mula mula uda syokk je cerita kat aku flow cerita nie macam mana . aku pun macam wow ! then , ape terjadi and bla bla bla . mula mula oke je cerita . lama lama uda nik nyampah dah layan aku . hahahaha . lawak .;D

tapi arn aku still lagi tye why ? why ? why ? and the end uda say '' hey intan ! dulu cerita nie agak comlicated sikid . sekarang nie masa kau tengok laki die tu cm dah bik skid , dulu die jahat . bapak mertu die pun sama dulu jahat . die yang buad rumh tangga anak die hancur . oke faham ? ''
faham bos . huhuhu :( .sekali die bagi macam tu daa . kesah pulak aku . lepas lepas dri tu aku tye lagi ehh why cm nie lagi sambil menjerit jerit . sekrang giliran kakak mengeluh '' haih ! budak nie " hahahaha . biar biar . if aku takde senyap je rumah nie . biar meriah sikid .aku suka . tapi seriously , bestlah cerita tu :D

peace >,< . wink wink !

No comments:

Post a Comment