BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

manusia manusia .

hell0oo u all .entri kali nie nak cakap tentang sorang perempuan ehhh tak tak bukan perempuan tak manis untuk die nie , ha sorang betina nie yupp betina i dun know siapa die actually , tapi i thing this name layak for she ! aku hate this gurl ++ oke . gedik gile saja nak cari pasal ngan aku . seriously menyampah oke . aku benci kau lah ! shitt!! hurmm , u all mesti nak tahu kan why i benci die . macam nie ceritanye .


if u all baca entri i sebelum sebelum nie kan i ada post tentang '' i single '' tak tahu lah u all ada perasan ataupun tak kan . grrr ! single ? saja post sebab marah ngan safiq tu . nyampah saja buad i tauching . ahh pedulikan nie semua . mcam biasa lah if dah merajuk mesti lah die kena pujuk balik . wink ! wink ! then , dah oke dah :)) lepas je dari oke yang tak sampai setengah jam tu i macam tergerak hati nak bukak fb die tau , b4 tu safiq mmg suruh bukak tapi i malas nak bukak , after je habis cowl i cm hmm takpelah nak on jap nak tengok fb die . masa on tu ada lah sorangg nie kan inbox at safiq and tulis macam nie !!

.
haaa ! ambil kau cilaka tak cilaka .? i pun ape lagi naik aa angin antu i . geram kowt . fuck gile !! u all see aa nama die tak ke ada nama safiq tu . i pun terus fikir hmm , its oke lah kan if safiq dah ada girl lain takpe lah kan . sial sumpah i tauching gile !

then , i terus copy ayat ayat tu foward at safiq , masa tu safiq cam aikk pehal nie kan tetiba baru oke je dah buad hal balik asal ??? i terus tak balas msg die and cakap jangan ganggu i then bla bla bla bla la kan . merajuk lagi la jawabnye . safiq pun masa tu bingongg tak tahu pape masa tu i fikir '' eleyy wat wat tak tahu nak kencing aku lagi aa tu . i not stpd oke '' . pastu die ckap nanti die settle kan sebad die ada discuss mlm tu . lepas dari hari tu aku tell at farah . adik kami la kan , adik terus cowl safiq and tye lah kan . then safiq macam marah marah aa sebb betina buad cm nie kan . v all nak tahu die nie mula mula add friends tau pastu bagi msg kat inbox cm nie , ngan nak mintak relationship married kowt yekkzz sumpah nyampah ,tapi yang kesianye semua tak berbals . toink ! toink ! buad tebal muka je . hahahaha . kelakar lah bodoh kau .


lepas lepas daripada tu safiq bagi aku no betina tu safiq cakap tell at her if tak percaya , aku ape lagi tye lah sumpah i cakp die mmg batak nak kan si safiq nie . i pun pelik . seriously i cakap i tak penah jumpe orang macam die nie . haih ! kesianye die . lepas daripada tu pulak ex die cari safiq . masa tu i ngah 3g ngan safiq ex die cowl nak jumpe bagai . nama die salleh . bila i dengar je cam tu i pun terus mintak no fown ex si betina nie .
safiq pun bagi . firstly i msg tye aa siapa bagai kan kenapa kacau relationship i ? die cakp die cuma nak tau ttg si ex die je , si betina nie lah kan , si azie nie .mlm tu i msg ngan die puas gak lah kena maki . jujur i cakap ex die nie poyo tau tak ? paus i maki maki die malam tu die langsong tak cowl marah i balik . tak gentleman aaa . patut la awek kau cari lain . hohohoho . dandan safiq aku kena sapu . lepas dua 3 hari pas tu i macam grr malas la nak ada kaitan ngan makhluk makhluk asing nie then i suruh die delete no i . die taknak . that all . safiq pun tahu i msg die masa tu . then , ex die yang lebih lebih selalu cowl i .


nak di jadikan cerita pagi tu ada lah betina nie msg i . die cakap macam nie :

:: wei betina , kau nie dah la bodoh tapi nak tunjuk pandai , dah la gemok tak sedar diri . asal kau nak msg membe aku ha .batak pe ?kau ingat kau bagus sangat ke ? sial ? lebih kurang cm tu la ayat die ::

aikk ? gile shock aku pagi tu , pegi pagi dah buad aku tak de mood kuang ajar gile . aku pun menyirap aa kan time tu . then aku replay cm nie :

:: hellooo . asal kau aa batak bodoh , kau yang still distrub relationship aku nag safiq pehal ? nampak sangat kau yangg batak gile . jijik gile kau nie . sumpah . WTF ! kau la wei , aku msg membe membe kau . dorang yang cari aku lah wei . setakat membe kau aku tak batak laa , macam pencacai . aku bagus ? kau peduli ape ? susah kan kau ke ? kau jeles ke batak ?? ::

pastu die balas lagi camnie :

:: kau nie mcam anjingkan ? anjing kristian rupenye kau nie . dah la gemok macam gajah , tak sedar diri . macam sampah ::

ishh . melampau kowt die nie , aku pun balas la mcam nie :


:: WTF ! kau la anjing , kau lagi nampak cam batak bodoh .dah la add bf aku kat fb , pastu mintak relationship marrie lagi , tak tahu malu . then msg at inbox mcm mcam . tak malunye . then dah kena remove add balik . pastu dengan tak malunye tag picca safiq masuk kat fb sendiri . add balik tak berbalas , msg safiq bagai , sampai dah tahap tak tahu malu main poke poke safiq at fb , ahahaha , lagi nampak batak bodoh . nie lagi macam anjing since terjueh jueh tak dapat makanan . ahahaha . pecah perut aku gelak kan kau nie . ahaha , lawak je lah . wei , if u want safiq tu sangat , ambil lah . i tak kisah tapi safiq tu nak ke at u ? wink wink !! . aku gemok .? WTH ! mak bapak aku bagi makan cukup la tu . ada ke aku kacau periuk nasi mak bapak kau ? ada da ? ahahaha . sengkek lah aku wei .! hahaha .::

lepas dari msg tu terus die tak bals . tau kau , gatal nak cari gaduh ngan aku pehal . padan muka kau . lepas dari die msg i msa tu die msg safiq marah marah sebab safiq foward semua msg msg die at i . see kan kawan ? still lagi terhegeh hegeh nagn orang yang dah tak nak ngan die , tak faham aku . haih !


p/s : maaf ! post kali nie mmg agak kasar sebab i marah sangat at betina nie . i tak suka sebb die dah rosakkan relationship i .oke finish . that's all :))




No comments:

Post a Comment