BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

290511

salam all =)
lama giler rasa tak update kan ? sebuk la . aik! sebuk ke ? saja menyebukkan diri ini :)) AHAHA .
minggu nie sabtu and ahad keluar dengan nazirah pergi PARAGON . takdak keje , bila duet sudah habis mulalah bising pot pet pot pet macam sape ? macam mak nenek :DD

eyna balik minggu nie . yangg lain tak dan nak ikud kami hang . so berdua je lah , berduakan lebih baik :) last week kuar beli baju and kasut . minggu nie pun hang beli kasut lagi MR.RIGHT bising gilerr . nyampah lah pakcik !! tapi pic tak dan la nak masuk kan sebab unline guna lappy akmal lah . malas nak unline guna lappy sendiri . bukan malas ape , sebab tadi balik lappy akmal memang dah kan luar + on = aku cocok je broadband nazirah :) sebab aku punye dalam bilik malas malas and malas nak ambil . HEHEHE .

tadi sebelum balik rumah aku ternampak la santan segar tau , tetibe teringat dekat eyna . die nak sangat minum cendol dari minggu lepas , tapi minggu lepas eyna tak bape nak sehad sso die minum cendol tu tak sedap dek tekak die . pitty la kau pempuan . so , tadi masa aku nagn nazirah minum cendol teringat dekat eyna . yangg eyna nie nak sangat minum cendol . pastu masa nampak santan segar nie beli la ingat nanti balik nak buatkan cendol untuk eyna . masa dah beli santan tu cari la pulak cendol kan , cari punyerr cari satu kawasan nie rupenye cendol tak dak weyy ! bengangg aku ! abis tu ape nak buat dengan santan yngg telah dibeli ? ( berfikir sejenak ) ahahaha . kesian sama itu budakk . next tyme la yangg :DD .





No comments:

Post a Comment