BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

baca je lah . tak dapat fikir title .

hari yang indah lagi ceria . bla bla bla ~

ape tah , yang aku mengarut nie .

hahahaha .


macam hari hari yang lain juga seperti biase bila adik pergi ke sekolah dengan tidak menaiki motor , aku terpakse menghantar die . mungkin kerana hari itu hujan atau mungkin adik malas atau mungkin sebab sebab yang tidak dapat dielakkan . Dan pagi ini adik malas untuk membawa motor sendiri ke sekolah . Jadi pagi pagi lagi aku sudah dikejutkan untuk menghantarnye . Adik sudah tahu rutin die if die nak kena dihantar , die yang sendiri panaskan enjin kereta . so , this morning aku menaiki putih kakak '' myvi '' .


balik , buad keje rumah mana yang patut then cooking lah ~

nanti mintak komen dari uda . sedap tak sedap tak uda >,<

and selalunye uda akan cakap '' masin '' tak pernah nak jaga hati uda tu . hekhek .



baliknye pulak aku jemput die guna hilux uda . malas nak naik motor sebab tengahari kan ? panas woo ~ . .


then , makan tengahari sesama ngan adik . selalunye lah . ada kawan !


then , bila nak ke sekolah agama . selalunye naik moto saja . sebab adik nak bawak ikudkan saja . balik sekolah agama juga :)) aku suka jemput adik balik sekolah agama sebab nanti nampak '' future mak mertua and ayah mertua '' hehehe :)) .suke suke :DD

nanti naik sem . muka aku mesti naik gelap kan ? gelap gelap . haiyoyo ~ .
malu malu ^.^

menaip sambil watching'' NUR KASIH ''
03 /05 /2011
Rabu
05:22 pm .

cuaca yang sangat HOT !!





No comments:

Post a Comment