BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kekeliruan

salam all ~

hey u all , korang tengah buad ape tu ? i just dok baca novej je hari nie '' Selagi Ada Rindu '' . Lama dah i start baca , tapi tak habis habis dah dekad 2 minggu dah . hehehehe . i tak terlalu obsessive dengan novel je . just for menghabiskan masa cuti yang ada nie ;DD . then layan si aqis nie ( anak along ) .

oke let's go the story untuk entri kali nie yep :P .


if korang terbaca and tak suka dengan entri aku kali nie aku mintak maaf la ye . sebab kali ini aku nak cerita tentang '' boy '' aku ada terbaca blog someone tu aku tk nak mention la nama die , yang die tak suka if orang post tentang '' boy '' means pakwe lah kan . die cam tak suka . sebab macam nak menunjuk nunjuk je .dah mcam tak boleh nak cerita benda lain . padahal aku pernah je baca yang die post tentang boy gak . poyo kan ? lantakla wei ~


so , if korang macam nyampah nak baca entri nie it's oke . nie my acc and aku tak xde pun pakse korang untuk baca kan ?


oke saja nak cite yang aku dengan S **** nie dah mcam dah tak sehaluan . sebab ape aku pun tak tahu . asal tah , nyampah hari cam xde mood je ngan die if die tak buad salah pun . always kena marah kowt ngan aku . aku pun tak tahu why ngan aku nie . haih ! btw , satu hari tu aku cakap ngan mak yang errr boleh tak aku tinggalkan die ? biadapnye aku kan ? aduhh . aku tak tahu la asal wei , mungkin aku sentap kowt . kenapa perlu sentap disitu ? entahlah , now kan aku ngan cuti 3 weeks je . dalam masa 3 weeks tu jarang kowt we all contact . aku faham die busy , and aku pun tak ambil kisah yang die tak cntact aku , because of why ? sebab aku cam tak bape nak kisah sangat lah if kat kg . aku akan happy with my big family . fullstop !! and mak tell me , ikut suka hati kau lah . jangan nak main mainkan perasaan orang sudehh . aku tak faham la ngan situation nie . aku tak suke .


persoalan disini : boleh tak aku tinggalkan cicakman saya ?


























No comments:

Post a Comment