BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's complicated

aduhh ! makin lama macam makin comlicated la aku ngan si _______ ishh , why la weiii . sumpah parok nyampah . by the way , aku rasa cam adehhh mana rasa rindu rasa sayangg itu lagi .? aduh yangg , kenapa nie ? mana pergi ? hari tu masa hari perkerja die balik kampung . umah mama die . tau tak die sikid pun tak bagi tau aku die nak balik . mau tak aku cam wei boy . sape aku nie pada kau bhai ? sorrylah , aku bukan nak kurang hajar tapi aku cam rasa TERCABAR bukan kau tak tahu perangai aku kan ? KERAS KEPALA . yes ! memang itu adalah diriku . dan kau nak buat perangai . if aku tak cowl masa nak balik hari tu agaknye aku mmg tak akan tahu yang dia balik sana . then ,masa die nak balik Melaka pun kebetulan aku tercowl dan baru dapat tahu yang die nak balik dah . Eee , tau tak bape bengangnye aku n sampainye die ke Destinasi pun still senyap . n aku pun lantak kau la wei malas la aku nak ambil port sangat , sorry la wei nak terhegeh hegeh kat kau SAMDOL !


n beberapa hari lepas tu cam die cntack , rindu la kan kononye . n aku of course la cam tak ada mood kan nak layan kau lagi . sokmo kena marah je . sampai die fed up . and die tanye kat aku ape salah die sampai aku nak buad die cam tu ? kau boleh nak tanya lagi kan ? aku malas la wei nak cakap . kau faham faham faham sendiri lah . pastu die cakap jangan nak buad dia mcam orang yang tak ada perasaan sesuke hati aku nak marah marah die and jangan nak layan die macam robot . wei kisah pulak aku ?!! before nie kau buad aku cam tu aku tak tahu nak tauching la ye ? he said , please faham the situation sebab die tengah serabut , semua orang kena marah , kawan kawan , custmer , dak office always kena marah and he said sorry die tengah ada masalah die tak cntack aku sebab die takut terlepas kat aku sebab die sayang aku . die tahu perangai aku cm nie lah die ambil keputusan cam nak tenangkan fikiran and tak nak ada gangguan . aduhh ! aku sape wei if tak boleh dengar masalah kau . if tak boleh nak bantu jadi pendengar kjau je boleh kan ? nie tak sampai aku dah tauching macingg . haih !!


haa ! nie ada satu lagi betina si salziera tu tak habis habis nak kacau ____nie . aduh ! kau lagi nak buat relationship aku double double serabut bhai . hari hari nak dok message die dah kenape kau ? dulu pandai dok sound aku sebab kacau ex die . cam dah BATAK sangat . dulu die cakap kat aku cam tu lol . padahal aku just nak cakap jarang kacau dah relationship aku bukan aku hadap sangat ex bf die tu . aduhh . ahahahaha . ex kau tu macam gud gud je aku nak kan ? huhuhu :DD . semalam ____ cakap si betina tu masih lagi massage . aku ape lagi bengang la . and aku messge die why kacau lagi bf aku ? dulu pandai nak sound bagai kcau ex kau tu and now aku tak kacau tapi kau lagi cam batak tak habis habis kacau . then . die balas yang aku lagi batak , dan die cakap die tak ada pun mssg . aku kena tipu je dengan si ____ nie . -00oo fikir aku bodoh cam kau la bastard ? masa si betina nie cowl aku pun tengah gayut . and tetiba die cowl dekat no celcom aku gayut no maxis aku ckap angkat cowl tu and buad loadspeaker si ___ pun ikut cakap aku . pastu si ______ nie marah die mula nak hangin satu badan . eleeh , nampak no la kau tu terhegeh hegeh la wei ! aku malas dah nak cakap banyak kalau kau hadap sangat dengan cicakman aku tu kau hambekk la . aku dah malas dah nak fikir fikir lagi . buad aku serabut aje !! ..





No comments:

Post a Comment